[ad_1]

برگزاری کمپین‌‌های امداد جاده‌ای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرت‌های جاده‌ای به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد، یک چالش بزرگ برای شرکت‌های خودروسازی ایرانی محسوب می‌شود.

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود.

طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از ۶۰۰ هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز ۱۴۰۳ برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ به مدت ۱۸ روز ادامه داشت و بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته ۲۲.۵ درصد کاهش پیدا کرد.

میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره ۴۹۰۸۲-۰۲۱ حدود ۳۰ دقیقه بود.

رضایت ۹۶ درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

در طی ۱۸ روز برگزاری این کمپین بیش از ۲۰ هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و ۹۶ درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، ۱۸۱ نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از ۱۱۵ جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مسقر بودند.

بیش از ۱۵۰۰ نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو  نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



[ad_2]

Source link

امتیاز دهید post
‫0/5 ‫(0 نظر)