[ad_1]
تنها ۵۰ دستگاه از این شاسیبلند خاص تولید شده که همه آنها به میراگرهای DSSV مجهز شدهاند.
فورد برانکو DR یک شاسیبلند معمولی نیست. این مدل را میتوان معادل آفرودی یک ابرخودروی مخصوص پیست به شمار آورد که تنها مجوز حضور در پیست را دارد و تولید آن هم به تعداد خاصی محدود میشود. ۵۰ دستگاه از این شاسیبلند زیبا و قدرتمند تولید شده و هیچکدام مجوز تردد در خیابانهای عمومی را ندارند. بنابراین میتوان به آن بهعنوان یک خودروی کلکسیونی منحصربهفرد نگاه کرد. با ثبت آگهی فروش یکی از این شاسیبلندها، گویا شانس به علاقهمندان آن رو کرده است.
شایعات مبنی بر آن هستند که خریداران جدید برانکو DR تا دو سال پس از مالکیت این خودرو، حق فروش آن را نداشتهاند؛ با ثبت این آگهی به نظر میرسد مالک این دستگاه درحال شکستن قرارداد خود با فورد است. البته این ادعا درحد یک شایعه است و امکان دارد هیچگاه واقعی نبوده باشد.
این نسخه بهعنوان تواناترین ورژن برانکو شباهت زیادی به نسخه مسابقهای آن در مسابقات باها ۱۰۰۰ دارد که توسط تیم «مولتیماتیک موتوراسپرت» مدیریت میشد. درست همانند سوپراسپرت فورد GT. خریداران برانکو DR برای مالکیت هر دستگاه مجبور به پرداخت مبلغ ۲۹۵ هزار دلار بودند که ۸ برابر گرانقیمتتر از نمونه عادی این شاسیبلند محسوب میشود.
مالکیت اولیه مدل درحال فروش، آن را به رنگ سبز ناتو و سقف همرنگ بدنه مزین کرده است. با وجود تجهیز این خودرو به پکیج ۳۸ هزار دلاری باها که شامل چراغهای LED صخرهای، نوار LED سقفی و آژیر میشود، مالک هنوز یک کیلومتر هم با آن راننگی نکرده است.
فورد برای توسعه برانکو ویژه خود با همکاری مولتیماتیک، در هر دو محور خودرو از میراگرهای اختصاصی این مجموعه با نام DSSV استفاده کرده است. بدنه سنگیم این خودرو روی چرخهای ۱۷ در ۸.۵ اینچی آفرودی تمام فصل سوار است که بدنه را ۳۰۰ میلیمتر بالاتر از سطح زمین نگه میدارد. نیروگاه برانکو DR یک پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر V شکل کایوت فورد است که ۴۱۸ اسب بخار قدرت تولید میکند.
آخرین حراجی برانکو DR به قیمت ۳۶۵ هزار دلار رسیده بود. احتمالا این نمونه تازه هم بتواند بهلطف بهرهمندی از یک پکیج اضافه، رنگ جذاب و کارکرد بسیار پایین به قیمت بالایی دست پیدا کند. نظر شما درباره برانکو DR چیست؟
[ad_2]
Source link
Recent Comments